2020-2021
6pxnmbj - код доступу до Google Classroom "6-А. Українська мова" тільки з акаунту shostka7.ukr.education
2019-2020
НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ
(оновлено 03.06.2020)
ПІДРУЧНИК. УКРАЇНСЬКА МОВА, 5 КЛАС
УРОК № 30 (29.05.2020)
ПЛАН РОБОТИ
УРОК № 28-29 (27.05.2020)
ПЛАН РОБОТИ
УРОК № 27 (22.05.2020)
ПЛАН РОБОТИ
УРОК № 25-26 (20.05.2020)
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
УРОК № 24 (15.05.2020)
ПЛАН РОБОТИ
УРОК № 22-23 (13.05.2020)
УРОК № 21 (08.05.2020)
ПЛАН РОБОТИ
УРОК № 19-20 (06.05.2020)
ПЛАН РОБОТИ
УРОКИ № 16 (24.04.2020)
Тема. РМ. Твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі.
УРОК № 14-15 (22.04.2020)
УРОК № 30 (29.05.2020)
Тема. Повторення й узагальнення вивченого за рік.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
2. Перевірити навчальні досягнення, здати заборгованість (якщо є) і виправити оцінки (за бажанням).
2. Перевірити навчальні досягнення, здати заборгованість (якщо є) і виправити оцінки (за бажанням).
Тема. Повторення й узагальнення вивченого за рік. Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
2. Повторення вивченого за поданими матеріалами.
3. Перевірити навчальні досягнення, здати заборгованість (якщо є) і виправити оцінки (за бажанням).
2. Повторення вивченого за поданими матеріалами.
3. Перевірити навчальні досягнення, здати заборгованість (якщо є) і виправити оцінки (за бажанням).
Тема. Повторення й узагальнення вивченого за рік. Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
2. Повторення вивченого за поданими матеріалами.
3. Тренувальні вправи (до 26.05.2020 відправити на email oksanaboyko106@gmail.com): переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 521, С.194-195.
2. Повторення вивченого за поданими матеріалами.
3. Тренувальні вправи (до 26.05.2020 відправити на email oksanaboyko106@gmail.com): переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 521, С.194-195.
Тема. Повторення й узагальнення вивченого за рік. Будова слова й орфографія.
Мета: повторити й узагальнити раніше засвоєний матеріал; закріпити відомості про значущі частини слова, удосконалити орфографічні навички, вміння добирати спільнокореневі слова, розрізняти форми слова й спільнокореневі слова, правильно використовувати їх у мовленні; виховувати культуру мови.
Мета: повторити й узагальнити раніше засвоєний матеріал; закріпити відомості про значущі частини слова, удосконалити орфографічні навички, вміння добирати спільнокореневі слова, розрізняти форми слова й спільнокореневі слова, правильно використовувати їх у мовленні; виховувати культуру мови.
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
2. Повторення вивченого за поданими матеріалами.
3. Тренувальні вправи (виконати до 23.05.2020, зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com): переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 516 (І, ІІ, ІІІ) С.194, вправу 519, С.194.
2. Повторення вивченого за поданими матеріалами.
3. Тренувальні вправи (виконати до 23.05.2020, зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com): переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 516 (І, ІІ, ІІІ) С.194, вправу 519, С.194.
Тема. Повторення й узагальнення вивченого за рік. Лексикологія.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
3. Тренувальні вправи (виконати до 20.05.2020, зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com): переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 513, С.192.
Тема 1. Складне речення. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи.
Тема 2. Контрольна робота № 8 "Складне речення. Пряма мова. Діалог".
Мета: - повторити знання про складне речення, пряму мову та діалог; підготуватися до контрольної роботи; виховувати культуру мови;
- перевірити знання про складне речення, пряму мову та діалог, пунктуаційні навички.
ПЛАН РОБОТИ
Тема 2. Контрольна робота № 8 "Складне речення. Пряма мова. Діалог".
Мета: - повторити знання про складне речення, пряму мову та діалог; підготуватися до контрольної роботи; виховувати культуру мови;
- перевірити знання про складне речення, пряму мову та діалог, пунктуаційні навички.
ПЛАН РОБОТИ
3. Тест № 10
Тема. Складне речення. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи.
Мета: - закріпити знання про складне реченя, пряму мову та діалог; підготуватися до контрольної роботи; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички; виховувати культуру мови.
Мета: - закріпити знання про складне реченя, пряму мову та діалог; підготуватися до контрольної роботи; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички; виховувати культуру мови.
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
2. Повторення вивченого за поданими матеріалами.
3. Тренувальні вправи (виконати до 13.05.2020): переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 482 (І і зробити письмовий розбір двох складних речень з вправи) С.177, вправу 504, С.186 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
2. Повторення вивченого за поданими матеріалами.
3. Тренувальні вправи (виконати до 13.05.2020): переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 482 (І і зробити письмовий розбір двох складних речень з вправи) С.177, вправу 504, С.186 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
Тема 1. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи.
Тема 2. Контрольний диктант.
Мета: - закріпити знання про пряму мову та діалог; розглянути правила постановки розділових знаків при прямій мові та діалозі; формувати вміння розрізняти репліки й пряму мову та слова автора в діалозі; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички; виховувати культуру мови;
- перевірити орфорграфічні та пунктуаційні навички.
ПЛАН РОБОТИ
Тема 2. Контрольний диктант.
Мета: - закріпити знання про пряму мову та діалог; розглянути правила постановки розділових знаків при прямій мові та діалозі; формувати вміння розрізняти репліки й пряму мову та слова автора в діалозі; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички; виховувати культуру мови;
- перевірити орфорграфічні та пунктуаційні навички.
ПЛАН РОБОТИ
3. Тренувальні вправи (виконати до 13.05.2020): переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 492, С.181, завдання № 9, С.188 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Тест № 9
5. Написання контрольного диктанту (06.05.2020 прослухати голосове повідомлення, записати текст, відправити на пошту фото)
4. Тест № 9
5. Написання контрольного диктанту (06.05.2020 прослухати голосове повідомлення, записати текст, відправити на пошту фото)
УРОК № 17-18 (29.04.2020)
Тема. Діалог. Розділові знаки при діалозі.
Мета: сформувати поняття про діалог; розглянути правила постановки розділових знаків при діалозі; формувати вміння розрізняти репліки та слова автора в діалозі; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички; виховувати культуру мови.
Мета: сформувати поняття про діалог; розглянути правила постановки розділових знаків при діалозі; формувати вміння розрізняти репліки та слова автора в діалозі; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички; виховувати культуру мови.
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
3. Тренувальні вправи (виконати до 06.05.2020): опрацювати § 64, С. 183; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 499 (І, ІІ, ІІІ), С.184, вправу 500 (ІІ), С.184 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Тест № 9
4. Тест № 9
Мета: пригадати, що таке розповідь як тип мовлення; вчитися складати твори-розповіді в художньому стилі на основі власного досвіду; розвивати вміння знаходити помилки (мовленнєві, лексичні, граматичні ) в тексті та виправляти їх; виховувати мовну культуру.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-13.10
https://join.skype.com/повідь hZBp2fDKdY0H
3. Тренувальні вправи (виконати до 29.04.2020): написати твір-розповідь, вставляючи речення з прямою мовою, на тему, яку вказано в презентації (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
Тема. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.
Мета: сформувати поняття про пряму мову; розглянути правила постановки розділових знаків при прямій мові; формувати вміння розрізняти пряму мову та слова автора;
розвивати логічне мислення, мовленнєві навички; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИрозвивати логічне мислення, мовленнєві навички; виховувати культуру мови.
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
3. Тренувальні вправи (виконати до 24.04.2020): опрацювати § 63, С. 179-180; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 488 (І, ІІ, ІІІ), С. 180-181, вправу 493, С. 182 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Тест № 8
Тема. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'яком. Кома між частинами складного речення. Тренувальні вправи.
Мета: закріпити знання про будову складного речення, навчатися відрізняти складне речення від простого, обґрунтовувати розділові знаки; розвивати вміння використовувати складні речення; виховувати культуру мови.
1. Ознайомлення з матеріалами
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-13.10
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-13.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
3. Тренувальні вправи (виконати до 22.04.2020): у зошиті виконати вправу 483 (І, ІІ, ІІІ), С.178 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
УРОК № 11-12 (15.04.2020)
Тема. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'яком. Кома між частинами складного речення.
Мета: закріпити знання про будову складного речення, навчатися відрізняти складне речення від простого, обґрунтовувати розділові знаки; розвивати вміння використовувати складні речення; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
3. Тренувальні вправи (виконати до 17.04.2020): опрацювати § 60-61, С. 174, 176; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 471 (І-усно, ІІ-письмово, ІІІ), С. 174, вправу 479 (І, ІІ), С. 177 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Тест № 7 УРОКИ № 10 (10.04.2020)
Тема. Контрольна робота з теми "Речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами"
Мета: перевірити знання про речення, ускладнені однорідними членами, звертаннями, вставними словами; розвивати вміння виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві навички.
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-13.10https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
2. Тренувальні вправи (виконати до 14.04.2020): у зошиті виконати вправу 456 (А), С.168, вправу 466 (І, ІІ), С.172.
3. Тест № 6
УРОКИ № 8-9 (08.04.2020)
Тема 1. Речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами. Тренувальні вправи.
Мета: - поглибити знання про речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами, формувати уміння й навички конструювати подібні речення, правильно інтонувати та ставити розділові знаки в реченнях з однорідними членами, звертаннями та вставними словами; розвивати індивідуальні здібності, навички самостійної роботи, зв΄язне мислення, самоосвітню компетентність;
- ознайомитися з поняттями «адрес», «адреса», «адресат», «адресант»; формувати навички складати листи (паперові й електронні), використовуючи звертання та вставні слова, оформлювати конверти; розвивати зв’язне мовлення, логічне та творче мислення; ввиховувати мовну культуру.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
3. Домашнє завдання (виконати до 10.04.2020): у зошиті виконати вправу 443, С.164-165, опрацювати С. 172-173, написати лист близькій людині, використовуючи звертання і вставні слова.
УРОК № 7 (27.03.2020)
Тема. Вставні слова і словосполучення. Розділові знаки при них.
Мета: ознайомитися з відомостями про вставні слова (словосполучення), їх роль у мовленні; формувати вміння знаходити речення із вставними словами, відрізняти їх від речень з однозвучними не вставними словами; виховувати в культуру мовлення, уміння правильно й доречно вживати вставні слова в мовленні.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-13.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
3. Тест № 5
4. Домашнє завдання (виконати до 31.03.2020): опрацювати §58, С. 169-170; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 461 (І, ІІ), С. 170, зробити синтаксичний розбір будь-якого речення з вправи 461 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
Тема. Звертання. Поширені й непоширені звертання. Розділові знаки при них.
Мета: поглибити знання про звертання, формувати уміння й навички конструювати речення зі звертаннями, правильно інтонувати та ставити розділові знаки в реченнях зі звертаннями; визначати роль звертань у реченні; розвивати індивідуальні здібності, творчість, навички самостійної роботи, співпраці в парі, зв΄язне мислення, самоосвітню компетентність, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати ввічливість, членів своєї родини.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
3. Тест № 4
4. Домашнє завдання (виконати до 27.03.2020): опрацювати §57, С. 167-168; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 451 (І, ІІ), С. 168 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
УРОК № 4 (20.03.2020)
Тема. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
Мета: оглибити знання про однорідні члени речення, навчитися розрізняти узагальнювальні слова при них; моделювати схеми речень з узагальнювальним словом при однорідних членах; формувати вміння розставляти розділові знаки після узагальнювального слова або перед ним; розвивати творчі вміння поширювати, конструювати речення з узагальнювальними словами; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-13.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
3. Тест № 3
4. Домашнє завдання (виконати до 25.03.2020): опрацювати §55, С. 162-163; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 429 (І, ІІ,ІІІ), С. 160, вправу 433 (І, ІІ), С. 161 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
УРОК № 2-3 (18.03.2020)
Тема. Речення з однорідними членами (без сполучників і з сполучниками а, але, одиничним і). Кома між однорідними членами
Мета: поглибити поняття про однорідні члени речення, формувати вміння визначати у реченнях однорідні члени, розставляти розділові знаки в реченнях з однорідними членами; формувати вміння правильно інтонувати речення з однорідними членами, складати речення з однорідними членами; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
3. Тест № 2
4. Домашнє завдання (виконати до 20.03.2020): опрацювати §54, С. 159-160; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 440, С. 164, вправу 447 (І, ІІ), С. 165 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
УРОК № 1 (13.03.2020) 08.30-10.10
Тема. Контрольна робота з теми "Словосполучення. Речення"
Мета: перевірити знання про головні й другорядні члени речення; розвивати вміння виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві навички; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-13.10
https://join.skype.com/hZBp2fDKdY0H
2. Тест № 1