основи здоров'я


Доброго дня! 
завдання 19.10.2020


Тема уроку: Практичне завдання:Аналіз маркування харчових продуктів.

«Маркування — це слова, описи, знаки для товарів і послуг (торговельні марки), графічні зображення або символи, що стосуються харчових продуктів, які розміщуються на будь-якій упаковці, етикетці (стікері).

Щоб правильно обрати продукт, необхідно знати деякі важливі правила.

·        Вибір продукту із правильним терміном придатності (зазначений на етикетках, упаковках і ін..);·        Інформація на упаковці(на упаковках інформація подається у вигляді спеціальних позначок – вимоги стандарту, продукт без ГМО, маса «нетто» та ін..;

·        Звернути увагу на небезпечні речовини в продуктах харчування – харчові добавки та консерванти. (найбільш небезпечними харчовими добавками є Е121, Е123, Е124, Е127, Е128, Е240(можуть викликати онкологічні захворювання); Е310, Е311, Е312(можуть викликати висипання на шкірі); Е626, Е627, Е628(можуть викликати шлункові розлади)).

Завдання. Візьміть декілька етикеток; проаналізуйте наскільки корисною є інформація на них.


Домашнє завдання
На сторінці 151 ознайомтеся з деякими штрих кодами та позначками.
Це корисно знати.









Дорогі діти, карантин не є канікулами, навчання продовжуємо дистанційно!


НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ

Інформація щодо оцінок оновлена 31.05.2020 о 20.00.
 Уважно перегляньте свої навчальні досягнення.
Якщо виникли питання пишіть в особистих повідомленнях.

Шановні учні та батьки, річна оцінка буде виставлятися  за такими критеріями:
1.Оцінка за 1 семестр
2.Оцінка за 2 семестр, яка виставляється на основі оцінок до 12 березня 
3.Підсумкова оцінка за дистанційне навчання, яка виставляється на основі  оцінок з 12.03 по 29.05. 
28.05.2020
Ось і настав наш останній урок в цьому навчальному році.
Нагадую про правила поведінки на канікулах

      Бажаю вам безпечних канікул!

Нехай відпочинок буде веселим і вдалим, нехай він подарує багато    пригод, цікавих захоплень, розважальних забав та чудовий настрій. 




21.05.2020

Тема уроку: Практичне завдання «Моделювання ситуації надання допомоги постраждалому при тепловому або сонячному ударі»
1.Прочитайте с.165-169
2. Перегляньте відео


3. Запам’ятайте:

4.Завдання. 
Обговоріть в родинному колі, яких правил треба дотримуватися при відпочинку біля водойми, щоб не трапився сонячний або тепловий удар.

15.05.2020
Тема уроку: Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді.

1.Прочитайте  сторінки 162-167

 2. Запам’ятайте:



3.Завдання
 Подумай чому не можна заходити у воду там, де встановлено знак "Купатися заборонено". 
За сьогоднішньою темою  надсилати мені нічого не треба.




06.05.2020
Тема уроку: Відпочинок на природі
1.Перегляньте презентацію Правила поведінки в природі
2. Повторимо  правила поведінки в лісі:
ЩОБ  НЕ ТРАПИЛОСЯ ПОЖЕЖІ
Не розводьте вогнище в  лісі. Відпочивайте лише у спеціально                           відведених лісових зонах відпочинку.
Не підпалюйте суху траву на полях та галявинах у лісі.
Не кидайте непогашені сірники або недопалки.
Не залишайте на сонці пляшки, залишки скла та сміття, що легко                    загоряються і можуть спричинити пожежу.
НЕ СМІТИ В ЛІСІ
 Після відпочинку використані пластикові пакети та пляшки,                             консервні банки, папір, а також скляний посуд заберіть із собою 
і викиньте на смітник.
Не розбивайте скляні пляшки! Ви самі, інші люди, лісові тварини можуть поранитись.
ПАМЯТАЙ ПРО МЕШКАНЦІВ ЛІСУ
Не ламайте гілки дерев та кущів. Це заважає рослині жити.
Не вирізайте на деревах надписи, типу «Тут був я». Це може призвести до всихання дерева, заселення його паразитами.
Не зривайте лісових квітів, особливо рідкісних первоцвітів – це порушення закону. Хай гарні рослини залишаються в природі!
Не виривайте рослини з корінням.
Їстівні гриби зрізуйте обережно, щоб не пошкодити грибницю, не руйнуйте мохового килима.
Не знищуйте неїстівних грибів! Для лісових мешканців – це ліки і джерела харчування.
Не руйнуйте мурашників – вони лісові «санітари».
Не чіпайте плазунів, які здаються вам небезпечними, бридкими або непотрібними. Вони – невід’ємна , важлива частина лісового середовища. Не чіпайте змій. Вони можуть становити загрозу для вашого життя. Краще обійдіть їх стороною.
Не ловіть диких тварин і не забирайте їх додому. В неволі тварини жити не зможуть і обов’язково загинуть.
Не руйнуйте пташиних гнізд.
Не беріть у руки пташині яйця, пташенят, звірят: людський запах відлякує дорослих диких тварин, позбавляє малят батьківської опіки, вони стають легкою здобиччю для хижаків

3.Домашнє завдання:дотримуватися правил поведінки під час відпочинку в лісі.

За сьогоднішньою темою  надсилати мені нічого не треба. Хто не встиг зробити завдання минулих уроків, є можливість доробити.


30.04.2020
Тема уроку: Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні засоби.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 30
2. Запам’ятайте:
  1. Під час грози, якщо ви перебуваєте вдома, зачиніть всі вікна та двері, у приміщенні не повинно бути протягу: притягує кульову блискавку.
  2. Найкраще ховатись у автомобілі або в будинку із громовідводом. Автомобіль ні в якому разі не можна паркувати під деревами або високими конструкціями, потрібно зачинити вікна авто, бажано опустити/зняти антену, зупинитися і перечекати негоду.
  3. Не можна ховатися від зливи під деревом: воно притягує блискавки. Крім того, є небезпека падіння важких гілок, які можуть зламатись під натиском вітру.
  4. Уникайте металевих парканів, стін, біля яких ростуть дерева, вуличних ліхтарів, металевих веж, опор електропередач.
  5. Якщо ви опинилися в лісі, не ховайтеся від грози на підвищенні. Тримайтеся місця, де низькі дерева. Ні в якому разі не бігайте. Дуб, тополя, сосна та ялина найбільш проводять розряд електрики, найменше – верба, клен та кущі.
  6. Якщо ви опинилися в полі, знайдіть заглиблення в землі. Бажано, щоб місце було сухим, адже волога земля сильніше проводить електрику. Не лягайте, краще присісти, щоб мати якомога менше площі прилягання до землі.
  7. Якщо у вас із собою є металеві речі негайно позбудьтеся їх.
  8. Всі електричні прилади є своєрідними приймачами для блискавок. Тому ні в якому разі не користуйтеся ними під час грози, краще їх вимкнути з мережі.
  9. Не можна купатися у водоймах під час грози. Якщо ви на човні і бачите, що наближається негода, намагайтеся якнайшвидше дістатись до берега.
  10. Не телефонуйте з мобільного телефону, навіть якщо страшно і хочеться підтримки близьких. Пам’ятайте, що єдиний правильний вчинок – негайно вимкнути телефон, адже є велика загроза влучання блискавки.
3. Перевірте себе, як ви засвоїли тему виконавши тест 3 ПОСИЛАННЯ

23.04.2020
Тема уроку:  практичне завдання "Створення саморобок для повторного використання пластикових упаковок"
Хід роботи
Візьміть використані пластикові упаковки. Придумайте, що корисного можна зробити.
    Ідеї для саморобок:
- годівниця для птахів;
- вазон для квітів;
- скарбничка для монет;
- дитячі іграшки
- упаковки для подарунків і т.д.
Саморобку створюємо будь-яку за власним вибором та смаком.
Цікаві ідеї можна знайти за цими посиланнями.

За сьогоднішньою темою тесту немає і  надсилати мені нічого не треба.
Шановні п'ятикласники? Хто не встиг зробити завдання з минулих уроків,  зробіть їх до 29.04.



5 клас 
16.04.2020
Тема уроку:  Безпечне довкілля
1. Прочитайте  матеріал підручника, параграф 29
2 Перевірте себе, як ви засвоїли тему  виконавши тест 2 за посиланням Безпечне довкілля 
Тест можна виконати  до 07.05
Пам'ятайте, для того щоб отримати гарний результат, потрібно спочатку ознайомитися з матеріалом підручника, а потім робити тест.
Можна зробити тільки дві спроби. Третя не зараховується.
Бажаю успіхів!!!

09.04.2020

Тема уроку:  Місця підвищеної небезпеки
1.Перегляньте презентацію 5 клас
 2 Перевірте себе, як ви засвоїли тему «Безпека вдома» виконавши тест 1 за посиланням.
Якщо виникли питання, відповіді знайдеш в параграфі 28


ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: lana220871lana@gmail.com

Блог практичного психолога