№
|
Код
|
І
семестр
|
Таматична
|
Тематична
|
Тематична
|
ІІ
семестр
|
Річна
|
1
|
Л4
|
3
|
|||||
2
|
Т10
|
9
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
3
|
Т15
|
9
|
9
|
11
|
11
|
10
|
10
|
4
|
В7
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
5
|
Ж8
|
11
|
10
|
12
|
12
|
11
|
11
|
6
|
Л23
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
7
|
Ж10
|
11
|
11
|
11
|
11
|
11
|
11
|
8
|
Л18
|
7
|
7
|
||||
9
|
С2
|
10
|
10
|
||||
10
|
В22
|
11
|
10
|
12
|
11
|
11
|
11
|
11
|
Г1
|
5
|
5
|
9
|
9
|
8
|
7
|
12
|
Т6
|
8
|
7
|
10
|
10
|
9
|
9
|
13
|
Г10
|
8
|
7
|
10
|
10
|
9
|
9
|
14
|
С28
|
9
|
8
|
||||
15
|
Г15
|
8
|
4
|
10
|
11
|
9
|
9
|
16
|
С10
|
7
|
8
|
10
|
9
|
9
|
8
|
17
|
К29
|
6
|
5
|
||||
18
|
Ч12
|
9
|
10
|
11
|
11
|
11
|
10
|
19
|
Т13
|
10
|
10
|
11
|
11
|
11
|
11
|
20
|
С26
|
6
|
|||||
21
|
Т20
|
9
|
8
|
||||
22
|
Ч25
|
9
|
7
|
10
|
10
|
9
|
9
|
23
|
Ж6
|
9
|
9
|
10
|
10
|
10
|
10
|
24
|
Л5
|
11
|
11
|
12
|
12
|
12
|
12
|
25
|
С3
|
10
|
9
|
11
|
11
|
10
|
10
|
26
|
Л6
|
9
|
8
|
11
|
11
|
10
|
10
|
27
|
Л20
|
8
|
5
|
10
|
10
|
9
|
9
|
28
|
Ж10
|
9
|
9
|
9
|
10
|
9
|
9
|
Виконати за бажанням одне із завдань(за вивченими творами):
1) скласти кросворд;
2) скласти тести;
3) написати твір "Мій улюблений літературний герой";
4) намалювати ілюстрації;
5) скласти діалог про користь читання або про природоохоронні проблеми.
11.05-18.05
Прочитати статтю"Чарівник слова" (С.225-226).
Прочитати повість"Сіроманець" (С.227_245).
За бажанням пройти тестовий контроль із закріпленого файлу підготувати розгорнуту відповідь (у текстовому форматі або у форматі відео) на одне із питань зі сторінки 245-246 (рубрика домашнє завдання та творча особистість).
ТЕСТ
04.05-11.05
Прочитати автобіографію Г.Тютюнника (С.214-215).
Прочитати оповідання "Дивак".
Проаналізувати твір за питаннями на С. 223.
За бажанням можна зробити наступне: одне із завдань із рубрики "Ти-творча особистість", у зошитах виконати тести з прикріпленого документа, сфотографувати, зняти відеоролик, де ви розповідаєте вірші напам'ять.
Творчі завдання, відповіді на тести та відеоролик присилати на номер +380509747868 у приватні повідомлення вайбера або телеграма.
ТЕСТ
27.04-04.05
Прочитати статтю про М.Рильського(с.209-210).
Проаналізувати вірші поета за питаннями(с 210-212).
Виконати завдання додому на с.213.
20.04-26.04
Прочитати інтерв'ю з Євгеном Гуцалом(с.199-200);
прочитати оповідання"Лось"(с.200-207);
скласти план твору, записати його в зошити.
Записати в зошити визначення оповідання та його особливості (с.200).
За бажанням можна скласти сенкан про захист природи або виконати одне із завдань із рубрики "Ти-творча особистість" (с.208).
1.Прочитати драму-казку О.Олеся "Микита Кожум'яка". Опрацювати поданий матеріал.
Інтерколаж «Микита Кожум’яка»
Відеопрезентація “Особливості жанру драми-казки “Микита Кожум’яка” О.Олеся”
2. Прочитати повість З.Мензатюк "Таємнтця козацької шаблі" (твір відсутній у підручнику). Схарактнризувати образи героїв.Зірка Мензатюк "Таємниця козацької шаблі"
3. Опрацювати "Карту розуму" розділу "Рідна Україна", С.185;
прочитати повість Степана Васильченко "В бур'янах", С.186-190;
підготувати відповіді на запитання, С.190.
За бажанням скласти тести за прочитаним твором.
Опрацювати статтю "Ліричний твір", С.191.
Виписати в зошити літературознавчі поняття.
Прочитати й проаналізувати за запитаннями (С.192, С.193) вірші Т.Шевченка "За сонцем хмаронька пливе", "Садок вишневий коло хати". Вивчити їх напам'ять.
За бажанням-намалювати ілюстрації до творів.
Урок 13.04.2020
Прочитати статтю про П.Тичину (C.194-195);
прочитати й проаналізувати вірші поета за питаннями (C.195-197);
виконати завдання додому на C.198.
За бажанням можна виконати одне із завдань із рубрики "Ти - творча особистість". Вивчені вірші напам'ять будуть перевірені після виходу із карантину.
Урок 13.04.2020
Прочитати статтю про П.Тичину (C.194-195);
прочитати й проаналізувати вірші поета за питаннями (C.195-197);
виконати завдання додому на C.198.
За бажанням можна виконати одне із завдань із рубрики "Ти - творча особистість". Вивчені вірші напам'ять будуть перевірені після виходу із карантину.